181 ne için kullanılır?
Alo 181 kapsamında vatandaşlarımızın ihbar ve şikâyetleri telefon operatörleri tarafından hem telefon üzerinden SMS ile hem de sistem üzerinden anlık bildirimler gönderilerek İl Müdürlüğümüze iletilmektedir. İhbar ve/veya şikâyetler en geç on beş gün içerisinde kapatılmaktadır.
181 neyin nosu?
Merhaba 181 | Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)
Alo 181 tapu nasıl aranır?
Alo 181 Çağrı Merkezi veya e-randevu aracılığıyla başvuru: Taşınmaz sahibi veya vekili, Alo 181 Çağrı Merkezimizi veya Genel Müdürlüğümüzün internet sitesini arayarak Tapu Müdürlüğünde işlem yaptırmak üzere randevu alabilir.
181 neden arar?
Alo 181’i neden arayabilirsiniz? Alo 181; Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, atık, gürültü kirliliği, kentsel dönüşüm, tapu işlemleri ve yapıların dayanıklılığı gibi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı ilgilendiren tüm konularda bilgi almak için çağrılır.
Alo 181 nelere bakar?
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
Alo 181 hangi durumlarda aranır?
Hafta içi her gün 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.
181’e ne şikâyet edilir?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.
Alo 181 nedir kısaca?
Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Alo 181 işe yarıyor mu?
Çağrı Merkezinin Çalışma Alanı Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bilgilerini Alo 181’e iletebiliyor.
181 ücretli mi?
181’i aramak tamamen ücretsizdir. Yani 181’i güvenle arayabilir ve herhangi bir ücret ödemeden gerekli işlemi yapabilirsiniz.
Alo 181 nerede?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 01/01/2013 tarihinde Alo 181 çevre hattı oluşturulmuş olup, vatandaşlarımızın Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerine gitmeden veya Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden doğrudan Bakanlığımızla iletişim kurabilmeleri ve sorunlarını çözebilmeleri sağlanmıştır.
Tapu ile ilgili şikayet nereye yapılır?
Diğer şikayet, danışma ve talepleriniz için Alo 181 Hizmet Hattı’nı arayabilirsiniz.
181 ne anlama gelir?
Çevre kirliliğine ilişkin şikâyetler için ALO 181.
181 İhbar edenin kimliği açıklanır mı?
Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.
181 nasıl çalışır?
181 Muhasebe Dönem sonunda, ilgili döneme ilişkin yükümlülük olarak hesaplanacak tutarlar, gelir ve hasılat hesapları karşılığında o hesabın yükümlülüklerine kaydedilir. Alacak sonraki dönemlerde kesin olarak kapatıldığında, söz konusu hesabın bir yükümlülüğü olarak kaydedilir ve söz konusu hesaptaki alacak karşılığında kapatılır.
Alo 181’e ne şikayet edilir?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.
Alo 181 işe yarıyor mu?
Çağrı Merkezinin Çalışma Alanı Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bilgilerini Alo 181’e iletebiliyor.
Alo 181 nedir kısaca?
Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Alo 181 Çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kurulan Alo 181 ihbar hattı, riskli yapılar, riskli alanlar ve korunan alanlar gibi konularda bilgi edinilmesine olanak sağlıyor. İhbar hattı ayrıca dönüşüm sırasında ortaya çıkan sorunların ve şikayetlerin çözüm aranabilmesi için Bakanlığa iletilmesine de olanak sağlıyor.